lördag 22 oktober 2011

Lördag och kalas

Vaknade i ottan som en jäkla pensionär. Hur är det möjligt? Hela veckan har man längtat efter helg så man får sova länge. Vaknar 05:15... hur jäkla friskt är det? Man e ju inte 90 liksom. Hur som helst så lyckades jag somna om och vaknade 08:15. Fortfarande löjligt tidigt.

Lite lyxig frukost idag, det är ju lördag, brände 10 propoints. Jäkla onödigt när en fralla går loss på 5 propoints. men gott gott.

Nu har vi löst melodikrysset, ja ännu ett klart tecken på pensionärsvarning men vi gillar faktiskt det. Sambon fixade det mesta men lite bidrog jag allt.

Ikväll blir det stort kalas, systers man har fyllt 50. Så i veckan har jag samlat varenda bonuspoäng så jag har till mat & dryck ikväll.

Ska oxå bli trevligt att träffa min bästa kompis nya pojkvän, tänk om det här kan vara hennes prins. Hoppas det. Alla förtjänar en prins. Jag har ju hittat min.

Ha nu en underbar helg alla.

Over & out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar