tisdag 11 oktober 2011

Ännu en sån där viktblogg????

Ja det är antagligen överflödigt, vad vet jag. Men jag har länge funderat på att skapa en blogg, kanske mest för min egen skull men oxå för att dela med mig av den goda mat jag och min sambo lagar som alltid är propoints beräknad a´la Viktväktarna.

Tycker inte alltid de recept jag hittar på Viktväktrarnas sida är så rolig så jag delar gärna med mig av de recept jag själv skapar. Ibland från grunden men ibland helt enkelt endast modifieringar av befintliga recept.
I övrigt är Víktväktarnas hemsida kanon. Och månadsmedlem rekommenderas. Gör det hela sååå mycket enklare. Under November månad kommer även en APP för Iphone.

Sen så har jag ju helt enkelt inte tid att småäta framför tvn om jag ska blogga. Win win liksom.

Läs och njut eller ctrl + alt + delete - Ditt val.

2 kommentarer:

  1. Kanon.. Peppar mig med en till som bloggar mat och viktväkteri.. =D

    Kram Mia

    SvaraRadera