onsdag 28 mars 2012

Biff stroganoff med ris 12 propoints

Hej svejs,

Stressig tid på jobbet just nu. Många sjuka, semesterplaneringen ska bli klar och märkligt nog kan jag inte klona mig???

Men då är det alltid riktigt skönt och komma hem och bara koppla bort jobbet. Ikväll lagar vi Biff stroganof. Gott gott. En härlig sallad till oxå.

Bröllopsplanerna går sakteligen framåt. Vårt hem börjar fyllas med diverse detaljer inför vår stora dag. Måste erkänna att jag älskar att planera inför vår stora dag. Vilken överraskning va?
Min klänning borde komma vilken dag som helst, så härligt. Undrar hur många gånger jag kommer hinna pröva den innan den stora dagen?

Over & out!

1 kommentar:

  1. Hej Cecilia,

    Vill bara säga GRATTIS du vann Le Creuset grytan i min sopptävling! Kan du maila till mig din adress?`

    Ett stort grattis även till din viknedgång!Jättebra jobbat!

    Många hälsningar Nadja från nadjaskitchen.se

    SvaraRadera