måndag 19 mars 2012

Strykning, joggning och köttfärssås.

Idag var det dax för lite träning. Hade gärna testat att jogga ute men det var ju svinkallt så det blev 40 min på bandet.

Middagen var lätt idag, köttfärsås från frysen med spagetti och en tomatsallad.

Har nu stått och strukit i evigheter men det är lika bra att ta rubbet när man håller på.

Ser fram emot date weekend i helgen. Ska bli så mysigt att överraska Fredrik med nått kul. Var ett tag sedan sist. Hoppas han kommer gilla, men det tror jag.

Nu är det soffdax.

Over & out!

2 kommentarer:

  1. Vill bara tacka dig för en underbart bra matblogg! Jag använder din blogg som inspirationskälla framför VV-sidan. Här finns mycket, och allt är gott!
    Fortsätt gärna så, jag kommer följa dig!
    Ha en fortsatt trevlig dag!

    SvaraRadera
  2. Tack Ewa,
    Blir så glad för att min blogg är uppskattad och att den inspirerar dig. Tack för fina ord.
    //

    SvaraRadera