fredag 23 mars 2012

Dateweekend är i gång - första aktiviteten 5 km jogg

Då är vår weekend igång. Vaknade sjukt tidigt, 05:30. Lite onödigt när man väl får sova. Skar till lite frukt och presenterade dagens första aktivitet för Fredrik. Vi ska ut och jogga. Han blev imponerad. Det skulle aldrig hänt med gamla feta Cissi.

Har ju faktiskt längtat efter att få komma ut och jogga nu när jag sprungit på bandet ett tag.

En härlig runda på 5 kilometer blev det. 35 minuter tog det. Var riktigt härligt.

Nu kaffe & dusch.

Over & out

3 kommentarer:

  1. hej hej :)
    allt bra?
    jag är lite nyfiken på vad du tycker om VV?
    har du gått ner mycket? hur mycket i snitt i veckan?
    peppkramar

    SvaraRadera
  2. Bra kämpat :) Önskar dig en fin kväll

    SvaraRadera
  3. Hej Emma,
    Jag tycker VV är klockrent, ingen diet utan allt får man äta men med måtta. Tycker att det lär mig hur jag ska förhålla mig till mat helt enkelt. Jag gör det långsamt då jag inte vill riskera att tröttna så hittils har jag gått ner ca 17 kiolo. Jag snittar 0,5 till 1 kilo en vanlig vecka då inget har stört mig i programmet. Avvikelser kommer ju alltid, precis som i livet.

    SvaraRadera