måndag 5 mars 2012

Say Yes to the dress!

Yes! Klänningen är köpt och jag fullkomligt älskar den. Har nog aldrig känt mig så vacker i något plagg förut. Med andra ord är nog allt som det ska.

Nu hoppas jag bara att den kommer passa även om ett par kilo, men va fan det finns väl nål och tråd!!

Efter prövningen gick vi till Sturehof och firade med ett glas vin och lite mat. Åt en underbar gösfilé med bakad rotselleri. Rotsellerin var så sjukt god. Ska försöka laga det nån gång och dela med mig här på bloggen.

Nu hem till soffan. Helt slut efter en dag på stan. Inte van ju ;)

Over & out.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Vill tacka för all inspiration, nu är mina första 10 kg avklarade.
    Lycka till med ditt bröllop
    Hälsningar
    Maria

    SvaraRadera
  2. Grattis. Visst är man så stolt över sig själv? Kul att jag inspirerat dig. Jag har klarat 17 kilo nu så bara 9 till mål. Så skönt att det inte är tvåsiffrigt längre.
    Lycka till i fortsättningen oxå.

    SvaraRadera