söndag 26 februari 2012

Frisk

Igår mådde jag betydligt bättre så vi var nere på stan och gjorde lite bröllopsbestyr. Prövade tårtor och hittade en favorit och sen hittade jag en klänning som jag tror det kommer bli.

Sen var vi hos min tärna och hennes kille på middag. Jättegott. Tyvärr tog jag inga bilder men det bjöds på lite snittar och svampstuvnings krustader till förrätt och till varmrätt fick vi helstekt oxfilé med portvinsås och ett underbart mos till.

Till dessert blev det inte bara chokladfondant utan även en överraskning, två andra goa vänner dök upp som gubben i lådan. Riktigt kul.

Skönt att må bra igen och att få gå tillbaka till jobbet imorgon.

Nu steker Fredrik hamburgare, ett måste idag.

Over & out!

2 kommentarer:

  1. Härligt att se din blivande make i bild :)
    Skönt att du är frisk snäckan.
    Ta det nu piano att komma i gång med träningen igen.
    Lyssna på din kropp så är du tillbaka på löpbandet inom kort.
    Jag jobbar på att rationalisera på bort raffinerat socker i större delen av min vardag efter sex födelsedagar i januari och februari med tårtor och kakor i överflöd...
    Well.
    Allt i moderation och det fixar sej fin-fint :)
    I dag är det en stor dag då anställningsintervjun går av stapeln!
    Tänk att jag, JAG, kanske har chansen och möjligheten att få struktur och leva ett relativt "normalt" liv...
    :):):)
    Håll tummarna!
    Ha en bra dag och lycka till på vågen.

    What doesn´t kill you makes you stronger <3

    Kraaaaaaaaaaaam Marie

    SvaraRadera
  2. Han ser koncenterad ut =) Men det klart, det är ju ett viktigt val.. Ser fram emot att smaka valet i augusti.. =)

    Härligt att du mår mycket bättre nu, låt det hålla sig så nu med..

    Kram Mia

    SvaraRadera