lördag 14 april 2012

Snö!!!! Vem skämtar med mig Aprilo??

Att vakna och se marken täckt av snö var Inge roligt. Inte riktigt vad man ville ha eller vad man väntat sig. Vill ju ha vår nu!!

Igår var vi hemma hos goda vänner som precis fått sitt andra barn. En jätte söt liten flicka som bara låg och jollrade och uppförde sig exceptionell t.

Jag försökte få hemme och sova på det vis jag kan.

Till middag serverades det Gi mat och det var sååå gott och bra för mig som ska kontrollera vad jag äter.

Till varmrätt serverades kalvfärsbiffar kryddade med örter & dijon. Serverades med massa underbara grönsaker i ugnen. Det var så smarrigt.
Till dessert fick vi en underbar chokladmousse med bär. Det hela var fantastiskt gott.

Tack Mika & Louise för en jättetrevlig kväll.

Nu är dagens projekt att hämta hem bilen. Skulle ju kört, men blev akut sugen på vin. Så kan det gå.

På med snökängorna bara ;))

Over & out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar