onsdag 11 april 2012

En helt vanlig onsdag!

Idag har det i vanlig ordning varit rätt fullt upp på jobbet. Då är det skönt att komma hem och knyta på sig skorna och ta en runda. 5 km blev det idag igen. Jobbigt men skönt. Så kul att jag kommit in i det.

Vi lagade lite pasta till middag, inget märkvärdigt så jag orkar inte lägga upp nått recept.

Igår var jag med jobbet på Clarion Stockholm. Var där och testade deras nya spa & asiatiska restaurang Minami.
Jag är ju annars inte nån stor fan av asiatisk mat men gillade det vi fick riktigt mycket, speciellt dumplingen med kyckling. Förtjusande gott.

Helgen satte sina spår på vågen, skönt att man har ett par dagar på sig tills det är dax för invägning. Lite träning och bra kost så ska vi nog vara på banan i ett naffs.

Nu ska jag bröllopssurfa, min favorit sysselsättning numera ;)

Over & out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar