måndag 23 april 2012

Shopping på stan, hela dan.

Idag har jag varit ledig. Nån sovmorgon blev det dock inte, vakna 7:15 pigg som en mört.

Efter lite kaffe och morgon tv så fick det bli en joggning runda på 5,4 km. Skönt!

In till stan. Träffa Christel för kaffe och sen mötte vi upp Vera, min tärna. Dax att hitta klänning till henne. Och det gjorde vi rätt kvickt faktiskt. Den var jättefin. Kommer bli kanon på den stora dagen.

Sen gick jag och Christel in på HM, hon jobbar som personal shopper, och det märks. Handla massa kul som jag aldrig hade köpt annars. Tex en jättehärlig färgglad klänning som jag kan ha på bröllopsresan.

Helt slut kom jag hem. Lagade en favorit, fetaostbiffar med varm potatissallad. Viktväktarna recept. Så sjukt gott. 10 propoints

Nu dax att kasta denna trötta kroppen i sängen.

Over & out!


2 kommentarer:

  1. Snygging =)

    Undra vad jag skall ha på mig på ert bröllop, jag som inte trivs i klänning.. Får försöka hitta en kjol och top..

    Fetaostbiffarna är så himla goda, skall nog göra dem en dag =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Jag är inte heller nån klänningstjej, men ibland anstränger jag mig. Men man ska ha på sig det man trivs i.
    Jag fullkomligt älskar biffarna och den ljummna potatissalladen till. Brukar ta lite vad som finns, igår hade jag inga rädisor utan hade i råa sockerärtor och ärtskott istället.

    Kram kram

    SvaraRadera