måndag 25 juni 2012

Borde ge mig själv sparken...

Hej där,

Ja som ni märker har denna bloggare lyst med sin frånvaro i en hel vecka. Borde ge mig själv sparken egentligen. Men det gör jag inte, så det så!

Man kan ju tro att vi inte lagar nån mat längre, men det gör vi, men det blir gamla beprövade recept så all tid går till bröllopsplanering numera. Vi har full koll på läget.

Men det som inte är full koll på är ju Viktväkteriet, mycket som händer dessa veckor. AW, midsommar, tjejhelg på Sandhamn, övningsmiddag mm. Har helt enkelt dessutom insett att jag inte VILL gå i mål före bröllopet, känns som en allt för stor utmaning att gå i mål och gå på jämnvikts programmet på bröllopsresan, det vill jag helt enkelt inte.

Så fokus nu är att inte spåra ur för mycket utan balansera vikten och sen ta ett krafttag efter bröllopsresan och gå i mål i höst helt enkelt. Herregud, har det tagit mig så här lång tid att nå fram, vad spelar ett par veckor hit eller ditt då för roll?

Nä nu ska jag nog ta av mig mina brudskor, har gått klart i dem för ikväll! Övning ger färdighet.

Over & out!

1 kommentar:

  1. Lägg all energi på bröllopet, att gå imål ska ju också vara lite speciellt och ha si egna tid :)
    Du gör klokt i att vänta med det tills hösten!
    Vi hejjar på!!

    SvaraRadera