måndag 11 juni 2012

Möhippa

Man vet ju aldrig när möhippan dyker upp och jag var helt säker på att den inte skulle bli i lördags när jag fick ta bilen till jobbet. Var helt säker på att den skulle bli nästa helg. Men i lördags kl 15 blev jag kidnappad från jobbet, hade det inte varit för den förbannade strejken så hade dom tagit mig på morgonen istället. Så jag missade poledance, överlever det.

Fick lite bubbel och en korv och sen vart det ögonbindel på. Hamnade på en buss och sedan även en båt. Väl framme på - Sandhamn, min älsklingsö, så blev det aftersail och rose.

Alla glada tjejer inkvarterades i Mimmis hus och det blev mer bubbel och massa härliga snittar.

Till middag blev det sen underbar grillad entrecote, från köttbaren, massa härliga tillbehör, såser, tryffelsmör, sallad mm.

Till dessert blev det chokladmoussr med färska hallon & blåbär.

Allt var fantastiskt gott och det var så trevligt.

Senare blev det seglarhotellet. Mera bubbel, mera öl och massor av dans.

Avslutade sedan kvällen med vickning, bullens pilsnerkorv med bröd.

Kollade solen gå upp och sen dog jag i min säng.

Söndag och jag mådde riktigt bra faktiskt, så bra så jag krävde bubbel till frukosten. Haha.

Ett par av tjejerna hängde med till Strömma kanalbar för lunch. Mera vin och god mat. Och lite shopping oxå

När jag kom hem vid 19:00 var jag helt slut.

Har haft en helt underbar möhippa, tack till alla inblandade men framförallt till min tärna Vera som fixat en så fin dag.

Nu är jag redo att gifta mig.

Ps antal poäng som förtärdes denna helgen vill jag inte tänka på, tar nya tag nu bara.

Over & out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar