söndag 17 juni 2012

Jag lever...

Ja jag lever,,, pappa skickade ett oroligt meddelande och undrade om nått hänt. Har ju inte skrivit i bloggen på en vecka.

Inget att oroa sig över, har liksom inte gått upp 20 kilo, har inte börjat äta snabbmat, har inte börjat skriva på en kokbok, men jag kanske borde.... Har liksom sjukt mycket annat och tänka på just nu.

Hur folk har tid med bröllopsbloggar övergår mitt förstånd, imponerande.

Men saker och ting börjar falla på plats, vi känner att vi har koll.

I måndags träffade vi prästen och bestämde allt inför ceremonin. Ringen är beställd, Fredriks kostym är klar, skorna gås in för fullt här hemma, resan till Maldiverna är bokad, även en liten andra smekmånad till Venedig har vi bokat i höst, bordsdekorationerna är snart klara, programmen snart klara för tryck, möhippan gjord, så kul det var, blir varm inombords bara jag tänker på det, träffar lokalen imorgon, ja det känns som vi har full koll. Men så är vi verkligen två om det här.

Vi planerar och gör verkligen det här tillsammans. Och det är så härligt. Tror många brudar nog drar ett tungt lass då deras blivande kanske inte är lika engagerande men så är det inte för oss. Detta gör VI tillsammans verkligen och jag är så lycklig över att få gifta mig med mannen i mitt liv.

Vad mer har hänt då? Jo Sverige åkte ur EM, så surt. Fast det innebär mindre fotbollskvällar och mer kontroll, det innebär i sin tur bättre viktresultat.

Igår skulle vi på lokal och fira en kompis som fyller 40, men det ville inte min kropp (ibland önskar jag att jag var man) så vi fick stanna hemma.

Har inte lagat några nya rätter och det är väl den största anledningen till min tystnad på bloggen, det är väl främst därför ni läser min blogg???

Ja ja, det regnar ute. Får se vad man orkar göra idag, finns ju alltid nått som ska göras just nu!

Ha det nu gött, själv ska jag ge min blivande en puss och gå upp och göra frukost.

Over & out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar