fredag 8 februari 2013

Sjukdag 4

Jaha då är det 4 dagen jag är sjuk. Ser ju ingen ljusning heller. Vad är detta för skit??

Väntar förtvivlat på 3:e boken om " Fifty shades of Grey" hoppas hoppas den kommer på posten idag. Andra boken slutade ju med en riktig cliffhanger.

Har sett alla möjliga program på tv, Ellen show, hon är ju jävligt härlig faktiskt, Top model, housewifes både från Miami & New Jersey, Top chefs mm. Mycket skit men det får tiden att gå.

Skönt att det är helg så mannen kan vara hemma och pyssla om mig.

Over & out från sjukstugan!

3 kommentarer:

  1. Jag tror att det kallas influensa :)
    Krya på dig

    Hälsningar
    Maria

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag gick med i Viktväktarna online för två veckor sedan.
    Tack att jag hittade din blogg, oj oj vad mycket inspiration jag får av era recept.Har redan lagat många rätter.
    Krya på dig.

    Kicki

    SvaraRadera
  3. Va roligt att du får inspiration, är ju därför jag håller på :-)
    Kämpa på med Viktminskningen!
    //Cecilia

    SvaraRadera