torsdag 7 februari 2013

Sjuk, sjuk och jävligt sjuk......

Jaha då var man inne på tredje sjukdagen, hur kul är det?

Vet ju inte om det är en riktigt djävlig förkylning eller influensan men det spelar väl egentligen ingen roll?

Ligger i soffan hela dagarna, kollar tv, läser bok, tack gode gud för "Fifty shades". Dom blir bara bättre och bättre. Man skulle ju tycka att ett par rullar borde man hunnit med vid det här laget men jag har helt enkelt inte pallat att kolla film, märkligt.

Denna sjukfrånvaro kunde inte kommit olämpligare. Min kära underbara vän Marie kommer till Stockholm idag och jag skulle träffat henne på Bouqerian, vi har inte setts sedan bröllopet. Så surt.
Dessutom har jag jobbhelg, och som det känns just nu är det bara att glömma :-(

Well well, man får väl bara gilla läget, inget man kan påverka liksom. Men jag är verkligen inte bra på att vara sjuk!!

Over & out!

Mina bästa kompisar just nu!



3 kommentarer:

  1. Stackare! Krya på dig! själv är jag inne på 7:e dagen. Ingen feber idag men en hosta och förkylning av det värre slaget. Så less!

    SvaraRadera
  2. Tack. 7 dagen?! Oj hoppas inte det ska behöva ta så lång tid för mig. Krya på dig du också!

    SvaraRadera