söndag 25 november 2012

Äntligen har jag ordnat med bröllopsfotona...

Det har varit en superkul helg med mycket gott att äta & dricka och det är tur det blir vardag imorgon, för viktens skull.

Hade ju jobbat bort allt + från Paris men nu har jag nog fått tillbaka det. Well well, nya tag nästa vecka. Känner mig som en jojo.

Idag har jag varit rätt seg, blev en sen kväll ute på bus igår. Men har tagit tag i bröllopsfotona. Så härligt att kolla igenom dem & återuppleva den dagen igen.

Här är ett axplock från vår fina dag.
Bilderna är tagna av Maria Johansson, Fredriks brors tjej. Hon har en blogg ni kan kika på också.




























1 kommentar:

  1. Trevligt att se mina bilder här =)

    och kul att se dem igen.. Har ju dem jag med men man tittar ju inte så ofta på bilderna..

    Kram Mia

    SvaraRadera