måndag 30 januari 2012

Äntligen officiellt - bröllop

Idag var ingen vanlig måndag, idag var den måndag som våra gäster fick sin inbjudan till vårt bröllop, japp ni läste rätt. Jag och min älskade Fredrik gifter oss den 4 aug. Så underbart.

Efter många månaders planerande i tysthet fick man äntligen spricka ut och visa den glädje jag känner över att få gifta mig med min underbara Fredrik.

Vi var på Bröllopsmässa på Grand hotel igår och där fick jag pröva ett par fina klänningar. Verkligen coolt, dom snörde in mig i en korsett och vips hade jag en timglas midja ;) Förhoppningsvis har jag en liten midja alldeles på egen hand framme i aug. Nu om någonsin är viktminskningen motiverad.
Men om jag snittar 0,5 kg i veckan så snackar vi målvikt till Bröllopet. Det skaaaaa jaaaag fixa!

Kommer nog bli en del skrivande om bröllop framöver men lovar att även smarriga recept ska dyka upp som vanligt. Tror redan imorgon kan komma med nått nytt. Håll ögonen öppna.

Fick ett grymt bra pass på bandet före middagen, nytt rekord. Så med motionen går det helt klart framåt.

Ha nu en skön kväll.

Over & out!




4 kommentarer:

  1. Stort Grattis till er! Kram från Sundsvall (jennie svanebo)

    SvaraRadera
  2. Men grattis, vad kul! Och jag kan med säkerhet säga att augusti är en alldeles utmärkt tid att gifta sig på :) Kramar från Sundsvall //Alex och Markus

    SvaraRadera