söndag 20 november 2011

Sköna söndag

Idag sov vi riktigt länge, härligt. Så vi slog ihop frukost och lunch och åt en riktigt lyxig frukost.
Är så mysigt att äta frukost länge, läsa tidningen och bara mysa.

Idag är vi bortbjudna på söndagsmiddag, hoppas det blir något riktigt smaskigt. Det är ju dock troligt då mannen i huset är kock. Har sparat poäng så jag har att ta av.

Vägning imorgon, inge kul. Har ju skött mig exemplariskt i veckan men det är den där roliga veckan på månaden och då väger jag alltid typ ett kilo extra :-(
Men eftersom jag vet om det så är det ju OK men det är aldrig kul att få ökning på vågen.

Jag skulle vilja pröva att baka några kakor till kvällskaffet, med sötningsmedel. Någon där ute som har tips? Ska gärna vara max 1 propoint per kaka.

2 1/2 vecka kvar till semester, men vem räknar?

Over & out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar