söndag 6 november 2011

Så mycket bättre...den här veckan

Igår hade jag myskväll i soffan. Sambon var ute med sin bästa kompis och körde nån form av svensexa kopia. Var på Centralbadet och Koh Phangan. Fick tydligen stå i kö i 2 timmar för att få bord. Blev en del buckets innan maten så jag hade väntat mig ett riktigt ras hem på småtimmarna. Var faktiskt inte så farligt. Så han är i riktigt gott skick idag. Som plåster på såren ska jag laga köttfärssås och spagetti till middag idag.

Kollade på Så mycket bättre igår och det var en klar förbättring från förra veckan, kanske beror på att Eva har så mycket bättre låtar och är en mer intressant artist. Tyckte Lalehs tolkning var grym, hon e duktig. Men Lena PH??? Jag blir inte klok på henne. Hon känns så tillgjord då hon står där och åmar och putar med rumpan. Har inte tänkt på det tidigare när hon står på en stor scen, men nu i ett mindre sammanhang så blir det mest pinsamt, eller?

Smög upp på vågen i morse, ser ok ut. Förhoppningsvis får jag ett hyfsat resultat imorgon.

För övrigt vill jag att Wordfeud ska få en bättre ordlista och statistik på spelade matcher, så det så! Cissi for president!!

Over & out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar