söndag 20 november 2011

Minus 12 kilo - Halvägs

Nu är jag nästan halvägs, gått ner 12,2 kilo. Dagens vikt 76,7. Bara 13,8 kvar till målet på 63 kilo.

Har dessutom hittat en flygklänning på Lindex, tack Alexandra för tipset. En flygklänning är för er som inte vet benämningen på en skön klänning som inte sitter åt som är bekväm men ändå snygg när man flyger långt.
Denna visar kanske valkarna mer än jag riktigt gillar men dom är ju snart ett minne blott så jag bjuder på det. Fredrik säger att jag är snygg ändå.

På tal om Fredrik, han har till dags datum gått ner 12 kilo oxå. Han är grymt duktig och ett verkligt stöd.

Over & out!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat!!!! Snygg var du innan och snyggare är du nu =) Heja Fredrik med.. Ni kommer lätt att landa på de vikterna ni vill så målmedvetna och duktiga som ni är.. Värre med mig :-S Jag har 5-6 (egentligen 8-9) kg kvar men har varken motivation eller karaktär och även om jag får stödet hemma så skiter jag i det.. Bra va?? NÄÄÄÄ!!!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Bra, bättre, Cissi!!! Du regerarar och Fredrik är oxå fantatstisk! Kul och hänga med på er livsresa i och utanför WW ;) kraaaam

    SvaraRadera