lördag 24 december 2011

Julafton hos svärföräldrarna

Då var det äntligen julafton. Som jag längtat. Och snäll har jag varit så jag hoppas jag får några paket :)

Här är lite andra traditioner så nu har vi ätit lutfisk. Riktigt gott och bra ur vikrväktarsynpunkt. Skulle uppsatta en portion till ca 6 propoints.

Lite julmat och snapps till det såklart.

Middagen hos Marie igår var fantastiskt trevlig och god. Blev en del vin men mår trots allt bra idag.

Vid 15 blir det Kalle och efter det julklappar och sen det man väntat på... julbord ( förutom paketen då förstås)

Hoppas alla får en bra dag och har bättre saker för sig än att läsa min blogg.

Over & out!


1 kommentar:

  1. Nä jag har inget bättre för mig än att läsa bloggar ;)

    Lutfisk missar jag hos mina föräldrar i år och jag missar julen hos min bror, men skall inom där och hämta föräldrarna för att köra hem dem sedan kommer jag upp till er på en blixtvisit och säger hej..
    Vi hade ju inte firat jul ihop i vilket fall då jag och Patrick bara firar tillsammans vartannat år..

    Ha det så bra och hälsa alla..

    Kram Mia

    SvaraRadera