måndag 9 juli 2012

Helgrillad fläskfile med sallad 6 propoints

Idag var min tanke att gå och väga in mig på viktväktarna, har ju inte varit där på två veckor. Men då var det stängt, typiskt. Och nästa vecka lika så. Så det blir helt enkelt ingen mer invägning före semestern. Jag har ju bra koll ändå, väger mig ju hemma också en gång i veckan så jag vet att jag är på rätt spår. Men det blir till att köra nystart efter Bröllopsresan.

Om 4 veckor är vi nygifta och på väg på vår bröllopsresa. Gissa om jag längtar.

Idag grillade vi, så underbart när det är ljummet ute.

Helgrillad fläskfile med sallad 6 propoints

4 portioner

800 gram fläskfile
Marinad
Sallad
Sweet Baby ray's honey barbecue Dave.

Marinera fläskfile i valfri marinad. Grilla på medelvarm grill till en innertemperatur av 66 grader.
Servera med en ordentlig sallad och lite baby ray's.

Smaskens till sista slicken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar