onsdag 18 juli 2012

Bröllopsnerver!!!

Vaknar 04:30 av en mardröm, vet inte riktigt vad den handlade om mer än att den var bröllopsrellaterad, tror nerverna börjat kicka in nu!

Kan inte somna om. Mycket som hänger i luften.

Sömmerskan har lovat att klänningen ska bli klar senast torsdag, vilket är ett måste då jag drar från stan fredag för att möta upp Fredrik hos mina föräldrar tillsammans med mina blivande svärföräldrar. Spännande.

Ringarna ska vara klara idag, hoppas nu att dom gjort dom ordentligt den här gången.

Träffade min stylist igår. En supergo tjej, Maria Strauss. Kommer göra mig så fin på den stora dagen så det känns bra i allt stress.

Annars så drömmer jag mig bort till värmen, längtar till bröllopsresan, det haglade igår. HAGLADE..... I juli?? Sjukt.

Längtar efter att få gifta mig med min Fredrik, kommer bli helt underbart.

Sköter min viktnedgång bra, men rasar inte nedåt, men går iaf inte upp. Kommer jag nog göra på resan men det får man ta. Går i mål efter sommaren sen.

På tisdag fyller jag 40, känns helt ok, man är ju inte äldre än man känner sig. Och med stundande bröllop så kommer det rätt mycket i skymundan faktiskt.

Saknar min blivande här hemma, han spenderar kvalitetstid med sina föräldrar i Simrishamn. Själv får man jobba, men bara 3 dagar kvar nu, sen semester i 4 veckor.

Verkar inte bli nå mer sömn här, får väl gå upp och sätta på lite kaffe.

Over & out!!

1 kommentar:

  1. Åh så mycket spännande som händer! Jag önskar dig all lycka på din stora dag!

    SvaraRadera