tisdag 19 maj 2015

Dax för en paus!

Efter otaliga inlägg med massor av nya recept så kommer jag ta en liten paus på obestämd framtid.

Det krävs mycket för att ständigt komma fram med nya recept och det är liksom det hela iden bygger på. Och det känns inte lika kul längre.

Kan absolut dyka upp nått recept här om jag lagar nått nytt men just nu känns det inte lika roligt att blogga, komma på nya recept & leverera till er som läser. Och det är viktigt att det känns kul.

Finns ju en hel del recept för er som läser min blogg att beta av.

Så sköt om er, fortsätt hålla er till bra goda propoints beräknade recept så kommer vikten att sköta sig ska ni se.

Tack för alla peppande ord & för att ni läst min blogg. Kanske ses vi igen :-)

Over & out!

Cecilia


6 kommentarer:

  1. Ahh så tråkigt gillar verkligen dina recept, WW med finess.
    Ha det gott
    Maria

    SvaraRadera
  2. Håller helt med! kommer att sakna dina resor, matäventyr och dina recept!

    Anna

    SvaraRadera
  3. Å, vad trist, dina recept är hela familjens absoluta favoriter och vi gör bara din köttfärssås😊 Om du gav ut en kokbok skulle jag köpa den direkt! Hoppas på din återkomst efter pausen och önskar dig allt gott och en härlig sommar!

    SvaraRadera
  4. Va glad jag blir för era kommentarer, det värmer verkligen. Kommer inte slakta bloggen helt utan helt enkelt inte uppdatera så ofta. Men så snart jag lagar nått nytt så kommer jag givetvis dela med mig receptet som vanligt här på bloggen, och även dela med mig av våra resor & restaurangbesök. Kommer bara dra av lite på takten. Så lätt blir ni inte av med mig!

    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  5. Super!! Jag kommer att fortsätta titta in... Kram

    SvaraRadera