tisdag 28 augusti 2012

New york!

Nu har man jobbat ett par dagar och det räcker väl?

Drar till New York imorgon på en kombinerad jobb/nöjesresa. Sämre kan man ju ha det. Solen skiner där och det är typ 30 grader varmt. Bättre än dom 4 grader det var här imorse.

Vägde in mig igår, semester, bröllop och bröllopsresa har kostat +2,4 kilo. Tycker det är helt ok. Har ju trots allt unnat mig och njutit för fullt.

Men nu blir det disciplin igen. I höst ska jag verkligen försöka nå mitt mål.

I slutet av september ska jag klippa av mig håret har jag tänkt. Har haft långt hår i typ 15 år nu och vill ha en förändring. Sätter ju ändå alltid upp det. Vad tycker ni??? Nått liknande bilden tänkte jag.

Ha det så bra nu så hörs vi efter New York!

Over & out!

5 kommentarer:

  1. Men 2,4 är ju ingenting, det tar du ikapp lätt. Vilken underbar resa ni verkar haft. Många kramar från J Svanebo

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygg frisyr och vikten är ju piece of cake för dig som är så målmedvetn

    SvaraRadera
  3. Du kommer att bli ännu snyggare :-)

    SvaraRadera
  4. Visst är det skönt när man kan se det som värt det?! Har också haft en VV-fri semester och har 1 kg kvar för att vara där jag var innan semestern. Så värt det! Har som mål att gå ner ytterligare 5 kg till November, sen är jag klar! Blir totalt nästan 20 kg :)
    Frisyren är jättefräck!! Kul med make over.

    Kör så det ryker!

    /A

    SvaraRadera
  5. Så snygg frissa! Så skulle jag vilja klippa mej :-)

    SvaraRadera