söndag 7 juli 2013

Sunday brunch Four seasons Bangkok


Så var det äntligen semester. Hoppade på planet mot Bangkok i lördags och nu ligger jag vaken mitt i natten i Bangkok. Jet lag suger! 

Flög med finnair, inte imponerad tyvärr. 10 timmars flygning och kunde tyvärr inte sova mycket. Landade i Bangkok tidigt söndag morgon. Checkade in på Dream hotel och efter en snabb uppfräschning var det dax för sunday brunch. Konceptet är stort i Asien och brunchen på Four seasons är känd. 

Det flödade av allt. Fantastiska bufféer, mat från jordens alla hörn. Fritt flöde av bubbel & drinkar. Vi var duktigt på örat när vi gick därifrån. Men smakar det så kostar det. 3500THB per person, ca 850:-   Men en upplevelse värt pengarna. Är ni i Bangkok en söndag så tveka inte. Men boka i förväg, mycket populärt. 

Efter brunchen tog vi varsin fotmassage på en timme. Båda somnade såklart. 

Försökte hålla oss vakna med varsin Chang men kl 18 så klarade jag inte mer. Så nu ligger jag vaken mitt i natten å bloggar. 










1 kommentar:

  1. Låter helt underbart och gott.
    Ska prova nästa gång vi är i Bangkok
    Själva flög vi med Turkish Airlines sist och vi var rätt imponerade.
    Ha en fortsatt skön semester
    Hälsningar
    Maria

    SvaraRadera