onsdag 7 december 2011

SEMESTER, Jippie

Äntligen, som jag längtat. Nu tar bloggen semester. Kommer nog inte ha mycket till Wi-Fi och vilket fall som helst lär det ju inte bli några recept. Någon annan får fixa matlagningen två veckor framöver.

Mitt mål är att Max gå upp 2 kilo under resan. Kan låta knäppt ,viktväktare som jag är men jag är en livsnjutare. Och åker man på lyxkryssning där god mat och dryck är en huvudingridiens så ska man ju faktiskt njuta. Nu finns det ju massa slanka mat alternativ och ett bra gym så jag hoppas på att klara mitt mål.

Nu ska det sista packas, Tonfiskröra på toast ätas och sen i säng tidigt. Klockan ringer 03:15.

Ha det bra nu så hörs vi så snart jag kan igen.

Over & out!

1 kommentar:

  1. Ha det nu så otroligt bra när ni är iväg och jag tror på att du kommer att klara målet du satt..

    Kram Mia

    SvaraRadera